Inte bara jag som diggar Eric!

Ojojoj, Måste bara visa vad jag just såg på tradera. Musikhjälpen lägger ju ut aktioner
i samarbete med kändisar bl a för att tjäna pengar till svältande barn och andra som
har det svårt den här veckan. Vilket är ju grymt bra! 

Men till saken, Eric Saade lät aktionera ut genom musikhjälpen en middag för en person
plus en vän.. OCH det var Eric och hans pappa som skulle laga middagen.. Grumt kul
tanke alltså, jag hade fan lätt vilja haft det MEN jag är iiiinte riktigt beredd att betala 
priset. Alltså fatta, 42600kr! För EN kväll! Sen fick man ju ge för sig en DVD och en
tavla på köpet.. Kanske värt.. NOT! Jag är fööör snål helt enkelt.. Men en dag.. en dag.. ;)
 
 
Och aktionen började på 1kr, fatta vad Saades fans är beredda att betala för
att få träffa han!! Ojojojo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0