Ett Halleluja-moment!

Ojojoj, FREEDOM! Idag har vi skrivt vår tenta i projektledning, lämnat in rapporten
och haft en muntlig presentation av projektet på 20min. FY FAN VA NÖJD man är
med sig själv nu. Heeeelt skolfri.. tills imorgon! Höhö. Men sååå värt det!

Idag blev vi även bjudna på tårta av skolan! Ojojoj, halleluja halleluja..
Höhö, MEN den var grymt god. GILLA. Ibland får de till det.. ^^ 

SEN fick jag även ett besked idag om att jag ska få köra två arbetspass till för 
Specsavers. NICIGT! Meeer kooosing till moí! Jag missar typ 3 skoltimmar
MEN såå värt 400kr. Alla pengar är bra pengar! Jag får helt enkelt skriva av lite
anteckningar. No biggi! 

SEN prata jag med mor idag OCH hon sa: "Det drar ihop sig Frida, vi ses ju om
1 ½ vecka. FATTA! Det är verkligen snaaaaart jul. Myselimys mys! 

Men helt skolfri vare.. Tills imorgon. Ünderbart! 

OCH gissa bilden??! Någon som vågar? Höhö! ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Diggar din nya header ;)

Svar: thanks! :D Jaa määä. ^^ Man ska tagga jul! :D :D
frida helgesson

2012-12-04 @ 21:15:48
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0