Årets kakbak - CHECK!

Japp japp, nu är visst årets kakbak officiellt avslutat. Ikväll trollade jag fram 
Knäckbakelser, Morotskaka och Spanjorer. Spanjorerna tog en helvetes tid. PUNKT.
Höhö, typ. OCH jag tror på tusan at de blev bättre när jag gjorde på mitt sätt istället
för att lyssna på mor. ^^ Såå till nästa år måste jag komma ihåg att glasyren på
kakan INTE ska vara en "fast massa" som det står på mors recept. Den ska vara
rinnande! Eller tjockt rinnande MEN absolut inte "fast". Alltså jag var tvungen att ja
ett smakprov av båda varianterna (blev två plåtar på mors sätt och två på mitt sätt)
och jag må då säga det, kakan med tunn glasyr bara smälte i munnen MEDAN
den andra stannade kvar betydligt längre. Höhöh, viktigt vetande jag vet.. NOT.


Näe annars så har vi varit ute på byn i julklappartagen idag, och jag tror att jag
nästan kan anse mig som klar. HALLELUJA! SOFT! Kom dock på en sista klapp som
jag skulle behöva ikväll.. FUCKIT. Såå jag måste nog ta mig någon till sväng in på byn,
illa! HÅRT. Daah! Men annars så ser allt finnemang ut. Härligt! 

Och det är sååå mysigt att vara hemma.. Ojojojoj, dock så undrar jag om jag kommer
ta tillbaka mysighetskänslan när julstädet av huset drar igång.. Längar.. INTE. Men jag
längar till man får pynta.. Myselimys.. 

Om EN VECKA är det julafton! Sinnes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0