Oj.

Oj. Oj. Oj. Dagen C är här. Alltså dagen före "Dagen D", höhö. Näe seriöst, imorgon
då jäkelberg. Då blir det röda fina huset på liänget två personer kortare. Klockan åtta på
morgonen far lilla-syster Helgesson med tåget från stan till Sveriges huvudsstad och
15h senare far jag. OMG. Camilla far till största staden och jag far till den minsta. Haha!
.
Typ.. ;)
Näe jag hoppas allt blir grymt och att jag trivs. Haha. Och att jag för typ första gången
INTE hoppar av. Haha. Nu är jag fan less på att alltid välja fel sååå hoppas att det blev rätt
den här gången. Fy va härligt det hade varit. Men jag tror det. Den här gången tror jag
PÅ RIKTIGT på det. (Fast det har jag gjort alla andra gånger med! Ops.) Näe gud, tiden
har gått sååå förbenat fort. När blev det 24 augusti och sista mys-kvällen hemma med
familjen? När blev det höst? Vart faaaan tog sommarn vägen?
.
Åh, jag kommer sakna min familj. Allihopa. Ni är det bästa jag har. <3
.
Söööötisar. <3
.
Nikki-plutt-plutt. Gamm-bild. =P
.
(Skulle ha haft en bild på Sarah och Camilla med kände jag nu MEN ni vet
ju hur de ser ut. ^^)
.
Näe seriöst, vi få se hur allt artar sig. Den som lever får se. :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att bli kanonbra!

Och vi ska komma och hälsa på er:)

2012-08-26 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0