Myyyys-morgon. NOT.

Åh yeeeh! Klia Nikki lite på magen imorse när jag kom ner och skulle äta frukost.
Mys-pys liksom.. Skryker henne över magen och sen fastnar min blick på hennes
högra spen-rad och på översta spenen i denna. Tänkte att spenen fan inte satt helt rakt
jämfört med de övriga.. Kliar lite till och sen fastnar fan blicken igen på den översta
spenen.. OCH vid en närmare titt så vare ju förtusan ingen spene..
.
DET VAR EN FÄSTING.
.
Näe fy va äckligt! Stor som en halv lill-fingernagel och vid borttagandet med pinsett
så sprattlade han med sina äckliga fästande ben och käft. Näe fy, ja va fan inte sugen
på frukost efter det. Vidrigt. Och så stor och på Nikki. Ingen ska äta på Nikki! INGEN!
.
Näe grymt äckligt. Och tillråga på allt så hitta vi ännu en fästing på nikkis huvud
när vi kollade igenom pälsen ordentligt. INTE OK. :O
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har det bra i Skåneland. Vi har inte heller haft en toppensommar men några varma dagar iaf. Men alldeles för få! Trist... :( Jag väntar fortfarande på att sommaren ska komma på riktigt, haha ;) Fast känns lite försent nu, men vi får väl se. Håller tummarna! :D

2012-08-10 @ 00:34:14
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0