Mm.. Getmesetryffel.. Mm..

.
Haha! Seriöst, Getmese - GOTT. Choklad - GOTT. Tillsammans - ??!
Well, jag blev lite sugen att testa bara för att men jag är snål och detta
är årechoklad och det är dööö-dyrt och smaken kan faktiskt floppa såå
det blev fan ingen investering. :P MEN om någon ätit denna och kan intyga
på att den är värd då kommer jag åka dit trots kilo-priset. ^^
.
Idag har jag varit i stora staden och shoppelishoppat med la familia. Det var
nice. Annars så ha helgen varit störtnice. Sista helgen i stugan på ett tag
var det nog. Tråkigt men sant. Vi sola, fiska och grilla iallafall och det var
en helt Perfekt sommarhelg. Ojaaa. Jag saknar redan sommar 2012. <3
.
.
Söööt-plutt nikki-gos-gos. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är de nära Frida typ bara 3-4 dagar kvar:-D haha kom bli är bra de där:-)

2012-08-22 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0