Wow, jag är FÖRST.

Hehe, måste bara tillägga efter att fått en kommentar igår på mitt inlägg om
Eric Saades autografer så var jag tvungen att googla "eric saade, dyra autografer"
och vet ni vad??! Av 19.900 träffar så var jag FÖRST. Överst. OCH även tvåa. Inte illa. ;)
.
Daaah! Var bara tvungen att tillkännage det. Haha! ^^
.
.
..............................................................................|
.
OCH sen på tal om annat. Sarah! OM du läser detta, de håller på att riva
Ö1. Fatta, sorgligt. Halva huset är mosat! :O

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men vaaa?! Vad sorgligt, gamla hederliga Ö1 :( Varför då? :O

2012-04-02 @ 23:29:00
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0