Vilken tårta! Ojojojoj.

.
Alltså seriöst, ha ni sett nyheten som typ toppar efter Breivik-rättegången? Alltså denna
tårta som kulturministern skar upp på något galej på moderna museet i Stockholm. Helt
sjukt, SJUKT-SJUKT. Haha, seriöst, den absolut vidrigaste tårtan jag någonsin sett! EVER.
Alltså inte nog med att den är formad som en människa utan den skriker och är
färgad helt röd som blod i "köttet". Näe ursh, typ enda gången som jag INTE har blivit
har blivit tårta-sugen av att se en tårta. :O OCH då är det illa. SERIÖST. URSH.
.
Dock tycker jag inte att det var fel av ministern att skära upp tårtan och att det skulle
vara rasistiskt (hade fan varit lika illa med en "vit"-tårta) och jag tycker inte att hon ska
behöva avgå som afrosvenskarnas riksförbund anser. (Läs artikeln här) Nej, jag tycker
det var fel och vidrigt av konstnären att ens tänka tanken att göra en sån vidrig tårta.
.
Alltså seriöst, hade ministerna vägrat att skära upp tårtan så hade det ju skapat rubriker
också, då hade det juuh bara varit någon annan (typ moderna museet) som blivit kränkt.
Såå seriöst, hur än ministern gjort så hade någon blivit kränkt. Såå det är fan inte henne
man ska hänga ut i tidningen, utan skaparen av den äckliga tårtan. URSH.
.
Skulle aldrig kunna äta eller skära när det ser ut precis som att man ska till att stycka upp
en kvinnokropp genom att börja skära i hennes underliv. INTE OK.
.
Men visst, den får uppmärksamhet. Tårtan ingen glömde. Ojaa. Daaah! Postitivt?! Njaa! :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0