UPDATE.

Måste bara uttrycka min frustation över gårdagens Desperate Housewives.
Seriöst, Alltså det värsta jag varit med om. Jag STORBÖLA från 21.01 till
programmet var slut och liiite till. Alltså jag fattar fan inte varför de måste
plåga oss så när serien snart är slut ändå. Varför kunde fan inte Mike ha fått
levt i de 7 sista avsnitten EVER av serien? Varför?
.
Desperate brukar juuh vara kul, humor FFS. Gårdagens avsnitt var inte kul
någonstans. Bara sååå himla ledsamt. De var juuh så kära och såå är han
tvungen att dö?! Och så är man tvungen att se hela begravningen.. SKIT-jobbigt
juuh. OGILLA.
.
Jag vet, jag är en tönt men alltså LOVE till programmet. Sååå satans bra. Fattar
inte hur jag ska överleva tisdagar (veckans trööööögaste dag) UTAN Desperate.
Kom och bli hårt. ^^ Typ. Haha! Det fula är att jag faktiskt är halvt seriös.
Jag måste skaffa ett liv. ;)
.
Väääärldens fulaste hund..
.
'
Vääääldens sötaste hund.. (som snart fyller nio.. Ojojoj.. Lill-bäääbisen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0