Snart PÅSK.

Ojojoj, det drar ihop sig. Snart skärtorsdag juuh. ^^ SOFT.
.
I helgen ha det vare fuuuull-rulle. Lite party. Lite fredagsmys. Lite städning.
Lite mormor och så har varit en duktig dotter och bakat 3 sorters kakor. GILLA. OCH
jag måste ge guldstjärna till mig själv som klarade av det med tanke på att jag
(med tanke på mitt socker-förbud) INTE kunde ta ett provsmak eller slicka formen
SOM typ är det godaste ever. HÅRT. Haha! Men har man bestämt sig så har man.
Hehe, allt sitter ju i psyket. Såå är det fan med alla laster. Vill man VERKLIGEN sluta
röka så slutar man men vill man inte tillräckligt mycket så går det fan inte.
.
Näe, idag har det jobbelijobbats och så har vi utsatts för sockerfrestelser IGEN, fan
socker är ju ÖVERALLT (längtar till påsk-ägg.nu) näe men jag måste säga det att
rebeccas bullar såg oförskämt goda ut. HÅRTx2. Men så kan det vara. ^^
.
Bjuder på en fiiiinbild på sköna människor, lägg märke till socker-frestelsen
som sammankopplar dessa. ^^ Daaah! :P
.
Sen i lördags då.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0