Pallar inte lediga dagar..

Alltså sjukt jobbigt, OCH helst när det är pissväder ute. URSH URSH URSH.
Näe det är fan sjukt ansträngande att vara ledig just för då finns det en
helvetes mycket tid till att fundera. Jag hatar att fundera för då kommer jag
bara på VA MYCKET JAG VILL GÖRA, och så känner jag mig låst när jag är
här och världen är där OCH den ligger bara där och väntar på att upptäckas
av moí. Värdelöst, när jag är här HÄR liksom. VILL RESA PUNKT NU
.
Jag blir fan aldrig nöjd. Jag har kommit på det, jag är nog dömd till att ALLTID
längta bort, till nya vyer och till nya platser. Jag vill fan ha ett jobb där man får
resa mycket (helst till exotiska platser) och tjäna mycket koosing. Jag vill vakna
med känslan på morgonen att "jag har verkligen världens bästa jobb", den känslan.
Såå vilket jobb ska det vara? FINNS DET JOBBET DÄR UTE? NÅGONSTANS?
.
Kontakta mej dåå om ni har något förslag. OCH helst inte 5års utbildning för då
känner jag mig också låst. Daaah! Har ni någon bra kontakt som man kan utnyttja
för att slå sig in i någon brasch såå kan ni fan också kontakta mig. ;)
.
Idag så har annars jag och Camilla gjort årets FÖRSTA snögubbe.
Häää-härligt! NOT! Alltså det var kul att göra en gubbe MEN det är fan inte kul att
det snöat HELA dagen och snödjupet har bättrats på med MINST 15cm. OGILLA.
.
Tro fan att det är snöhelvetet som får mig på pisshumör. INTE OK. Absolut inte
OK, nu ska vi ha +15, sol, tygskor och känna suget efter mjukglass. Känner vi
det suget nu? Näääääee. MISS DÄR.
.
Men men, snögubben blev fiin. GILLA. Och god middag blir det med . GILLA.
Och mysig kväll blir det nog alla gånger. GILLA. Ni se juuh, finns många "GILLA-
markeringar" som tydligen kan lysa upp snö-helvetes-mörkret" så den här dagen
kan faktiskt sluta på PLUS. Trots allt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0