När alla går hem..

Idag jobbade jag mitt första kvällspass på Itella. Ojojoj. Känslan när klockan slår
16.30 och man sitter kvar. Annars är man ute i friskluften PRICK 16.31, senast
två minuter över halv. Senast. Näe så idag avfolkades kontorsstolarna medan Frida
satt kvar. Udda. OCH jag tror på tusan att Itella aldrig varit så tyst.
.
Faktiskt nästan lite läskigt att vara kvar, helst när man kom att tänka på
historierna som går om "han" som hängde sig på toaletten när Itella fortfarande
var det fängelse som det byggdes som. Typ. Näe men tydligen så överlevde jag
för nu är jag hemma. Dock så utmanade jag inte ödet med att gå på toaletten heller,
kanske därför som jag sitter här helskinnad. Daaah! ;) Näe men seriöst, tiden gick
sjukt fort. Kändes dock lite udda att logga ut kl. 20.00. Vars fan tog kvällen vägen?
.
Näe. ^^ Nu har det checkas kjelles smakresa. AWESOME. Älskar programmet HELST
kanske just för att man känner igen sig. Åh gud, LÄNGTAR TILLBAKA PUNKT NU.
.
ASIEN IN MY HEART FOREVER! <3
.
.
.
.
Angkor Wat i Kambodja..
.
Buddah-park i Laos..
.
En elefant på gatan.. Daah! Haha, fatta vår reaktion??! ;)
.
En långhals.. Alltså det är seriöst, sjukt udda style..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0