Fuck You Förkylning.

Alltså det är juuh ett skämt. Eller så det är inget skämt och inte kul för fem
öre. Sjuk igen??! Frida Helgesson som ALDRIG blir sjuk. Innan förra gången
så vare fan minst 2år sen jag var däckad. Mm, Happyface. Daah! Näe så grymt
onödigt. Pissigt. Här har man chans att dra in storkovan och så orkar man
knappt kliva upp på morgonen. Tro fan att jag har drabbats av influensan,
på riktigt.
.
OCH jag vet varför jag har drabbats? Joo för att mitt imunförsvar har blivit
sämre för att jag sover mindre FÖR att jävla tv11 har lagt BigBrother kl 22.
Hehe, näe men seriöst, tro jag får börja kolla på reprisen istället. Det är
för lite med 6hs sömn varje natt. INTE OK.
.
Såå mer sömn och mer c-vitamin ska nog hålla mig frisk hedanefter.
Typ.
.
SEN såå vare ju sista dagen att söka skola till hösten idag. Yeeeah OM man
hade vetat vad man ville med sitt liv. Jag kollade runt lite men kom fan fram till
att jag är helt lost. Det finns inget med WOW-känsla. Pissigt. Alltså den där
känslan som man hade när man kom in på journalist, ojojojoj. Den känslan,
det är den jag vill åt. DOCK kanske "den känslan" ger otur då det gick som
det gick med det yrkesvalet. Daaah! ^^
.
Nu ska jag sova mig frisk. Wish me luck!
.
.
Goseplutt-plutt.. <3 (ändå hyfsad kvalite för att vara en mobil-kamera)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Två år sedan du var däckad? HEHE

2012-04-17 @ 06:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0