En dansgala senare..

Och en förkylning till följd utav det. FYYYY BUBBLAN. Huttrat och preparerat mig
själv med alvedon (som inte fungerar btw) hela dagen. Det stavas VÄRDELÖST.
Seriöst, hoppas hoppas hoppas att jag är frisk imorgon. Vill jobba och tjäna kosing
juuh. PISS PISS PISS..
.
Men men, idag har det softas ute i solen på altanen. Alltså det var verkligen stekhett,
men jag frös fan bara.. Resten av familjen satt typ i linne och stekte och jag funderade
fan på att hämta dunjackan. INTE OK.
.
Men störtfint väder, ojaaa. En riktig mysig dag FÖRUTOM sjukdomen dådå och med
finfint sällskap. Det är GILLA. Inga kort dock.. MEN några sköna bilder från gårdagen
kan jag nog skrapa fram. ^^
.
MEN på själva dansisen glömde jag helt bort kameran. INTE OK. Nästa år, nästa år
då jävlar. DÅ ska det fotas. MEN aa en grym kväll igår iallafall som sträckte sig fram
till att solen gick upp. Typ. Tro vi kom hem kring klockan 06 OCH det skyller jag på
Camilla. Typ. Guldstjärna till mor som hämtade oss vid den sena tidpunkten.
Oslagbart. Typ.
.
Aaa grym kväll igår. Mycket dans och mycket prat. GILLA GILLA GILLA.
Nuu, snart Big Brother och Camilla har en kladdis i ugnen. Iiiiiiiiiiinte helt fel.
.
Men det viktigaste. GÖR MIG FRISK PUNKT NU.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0