Dymmel-onsdag och sen PÅSK.

Ojojoj. Snart bär det av, imooorgon. Härligt. Idag är det dymmelonsdag,
och jag har påskpackat och power-walkat 5km. Feeels good. OCH stått emot
2 STORA påskägg fyllda till bredden med smågodis på itella. Jag försökte fan
få folket att INTE ställa ut äggen förrän imorgon men de var för godissugna.. Daah!
Haha, imorgon tar juuh fan mitt godisförbud officiellt slut. Känns nästan lite udda,
alltså jag saknar det fan inte ens. Sockret alltså. Men en påsk utan godis finns INTE. ;)
.
TAGGA!
.
Annars så bjuder jag på en bild på kvaddade Ö1.
.
Där är omklädningsrummet till gympasalen.. Buhuuu...
.

.
Jappjapp. Det var det det.
.
GLAD PÅSK ALLIHOPA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0