Back in the reallty!

Eller hur det nu stavas. Påsk-myselimys i Rudsjö med la familia. Ünderbart!
Helgen tog dock slut alldeles för fort. GILLAS INTE. Men det var nice iallafall.
.
Blir kanske några finfina kort sen NÄR jag orkar leta rätt på kameran och
ladda in korten.. MEN när det blir visste man aldrig. ^^ Men någon bild kommer
komma. LOVAR. :P
.
Idag är vi tillbaka hemma, Sarah är back in svallet och Camilla har dragit på
studentkryssning den jäveln. FY, vill määää. Alltså fatta vilket röööj det måste vara,
2000 studenter och gratis alkohol. Ojojojoj.. Hehe, härligt.
.
Annars så har jag tagit ÅRETS FÖRSTA joggingtur idag. Från Ström, aka 5km. Ojojoj,
haha. Näe och seriöst, det var inte konditionen som gjorde mig till en LAT motionär
UTAN mina vadmuskler. Fyyyyy bubblan. Alltså jag har aldrig varit med om sån
smärta. Jag måste ha nya motionsskor. Inget klår mina gamla hederliga dollar-foppa.
Mina riktiga crocs nu är bokstavligt talat värdelösa. Daaah! Trodde man juuh inte när
man kan få ett par på dollar för 30kr, och de är SJU TUSEN GÅNGER bättre än de
betydligt dyrare märkes-foppisarna. Besvikelse.nu.
.
Aa, näee annars annars så har det faan snöat nääästan hela dagen. FY. Medan Skåne
fan nästan har sommar så ska jag visa er vår altan-trapp. Alltså checka drivan!
.
INTE OK. Jag hatar snö. HATAR SNÖ. VILL HA SOMMAR NUUU!
.
Hahah, alltså bron står upp-pallad pga ombyggnationer.. ^^ "B" annars juuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0