Joo, för bra för att vara sant!

Jobbigt att upptäcka att man man faktiskt hade gjort fel på paperet. Daah!
Inte allt fel, men tillräckligt. Att en text kan bli så mycket större med 1.5 i
radavstånd istället för vanligt enkelt. Förstå. Arbetet skulle vara mellan 1-2 A4,
mitt var exakt 2. Perfekt tycke jag TILLS jag ändrade till rätt radavstånd. Då
var det fan INTE Perfekt längre. Arbetet växte ju förtusan en hel sida. Från
perfekta 2 till obeskrivligt fela 3. Daah! Så min text, som jag faktiskt var hyfsat
nöjd med har jag nu fått suttit och kortet ner (läs förstört) en heeel jävla sida.
Förstå, det blir ju verkligen inte alls lika bra. Allt flöt ju på såå fint juuh. FUCK.
Nu försvann inlevelsen. Yeej!
.
Aa, men det får duga. Typ. Aa, annars så skulle vi ha haft en 3h-s lektion idag,
vi hade fjuttiga 50min sen var föreläsaren "klar". WTF? Erkänn att det var lite
udda? Vadå KLAR? Lite halvkonstig struktur där liksom. Men, vi klagar inte.
Fick ju mer egen tid till att plugga och med tanke på tentan nästa fredag så
kändes det dugligt. Jag och sofie tog iallafall och drog på biblotektet för att
plugga där och det var faktiskt ett grymt smart alternativ för då fick man
faktiskt någonting gjort. På riktigt. Utan facebook och kylskåp så pluggar man
faktiskt extremt mycket bättre. Seriöst. ;)
.
Nu måste jag laga mat. Det är dags. Jag är hungrig. Så va blir det idag då?
Jooo.. makaroner! Otippat?!
.
Tummen upp på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0