Vilken väg?

.
Haha! Ändå lite kul gatu-skylt. Kontrast där så. Vars ska man gå? öh,
uppenbart. OCH som tur är så bor man faktiskt På solvägen. Vintergatan
kan dra åt fanders. Ursh för snö och kyla! Jag hoppas Kalmar har bra klimat!
.
Annars så ha man spenderat dagen på radio-jakt bortöver IKEA-området.
Det är såå satans tyst på mitt rum så jag döör snart. Sen känns det som
att man kanske ska börja följa me lite i nyhetsbranchen. Det är ju faktiskt
mitt kommande jobb ju. :P Men till saken, vi hittade fan ingen, 129kr är
fan för dyrt. Jag söker mer en radio i 29kr-klassen. Den fanns inte. Få
ta en tur till Jula någon dag maybe, där kanske jag lyckas.. Bättre.
.
Men det är ganska sjukt. Varken ÖoB eller Willys finns i kalmar. Det är
ju fan värdelöst. Man måste typ till ett litet skitställe som heter Nybro som
ligger typ 3mil bort. Alltså varför inte bara ha det här?
.
Näe sen nu på kvällssidan så blev det.. trumvivel.. IDOL! :P Äntligen!
Haha! Jag mutade Elin med en godisklubba för att få joina vid hennes
STORA platt-tv. Haha! Inte illa och lätt-mutade var hon också.
Näe det var nice!
.
Nu äre sova! Imorgon har vi skola. Det är NICE, på riktigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0