The day after the day.

Wohoo, djup rubrik. Or NOT. Näe, grym kväll igår, sweet.
Kvällens IT'S:
.
1. Vitlök.
Synd att man ska vara såå svag för vitlök, alltså seriöst kommer stinka säkert
hela dagen. Men det gör inget, ska bara va hemma idag. ^^Näe såå grymt gott!
Åh, fan kombon på Davids mat hade jag nästan kunnat döda för OM jag inte
hade fått smakat. Nu fick jag ju det så det blev inga tragiska dödsfall under
hela kvällen. Daah! :P
.
2.10.2% öl.
Är faktiskt grymt gott. Alla som inte gillar öl borde fan testa. Mycket mycket
MYCKET godare än cider. Jag ska fan dricka öl i fortsättningen,
ha fan lessnat på cider fullständigt. Bara sötslisk juuh.
.
3. Sandras moment of fame.
Gud, den tjejen. Grymt duktig. Jag vill också kunna spela gitarr!
.
4. Utelåst IGEN.
Japp, och utelåst igen. Alltså den där jädra säkerhetskedjan. Är inte alla
hemma så ska man fan inte hää på den. Nu vare bara att plinga på
ringklockan OCH väcka hela huset, IGEN. Men seriöst, va skulle jag gjort?
.
Japp, näe annars så det vanliga, skönt folk. Bra stäming. Lite för lång köö till
toaletterna OCH att jag aldrig kom till dansgolvet. Fastna på puben. Det vanliga.
Men det var trevligt. Och billigt. Två bilder säger väl mer än tusen ord, vaa?
.
.
Finaste evelina och sandra. OCH Jaa, men kan dricka öl ur en kopp.
Fungerar fiiiinemang. ^^
.
Jo just, finns en massa fler grymma bilder sen kvällen, på facebook. :D
Kolla där om ni är nyfikna.
.
Jaa och avslutningsvis så kan jag säga att jag började morgonen med lite
uppvärmda makaroner, looove it. Alltså ju mer man äter dem, desto godare
blir de och desto mer beroende blir man också. Inte less än efter typ
3 veckor med ensidig kost. Säger väl en hel del? :P Haha!
.
Och en sista. "Djuret" började prata med oss under förfesten, på fejjan.
OMG. Och han hade en spydig kommentar om norrland. Få man göra så?
.
"Vem passar renarna?" WTF?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha...Helge! :D Efter dina macjaroner blir det daaans! :)

2011-09-18 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0