Svensk dömd till DÖDEN i Thailand.

Alltså jag måste sova och sluta blogga MEN titta va jag hittade när jag
kollade runt på blocket.se, blockets nyheter liksom. Var bara tvungen att
googla det för att se om det var sant och det var det, nästan. Dödsstraffet
omvandlades dock till livsttidsstraff istället för att han var svensk, MEN ändå.
Fatta livstid i Thailand, gud. Även om han nog gjort sig förtjänt av det så
tycker jag ändå synd om han. Fatta, hans liv är ju förstört! :S
.
.
Klicka HÄR för att läsa artikeln på expressen.se. Näe gud, stackarn.
Men ändå, att de publicerar med bild och namn och hela köret. Sånt
har man ju lärt sig att man ska vara försiktig med. Han måste ju ha
velat det själv. Även att han såg så snäll ut. Titta bara:
.
.
Detta får mig att undra hur det gick för de två från Strömsund som
mördade en annan kille i Thailand i somras. Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0