Snälla sluta regna!

Okej, nu kan det ju få sluta regna så att jag slutar blogga och kan ta mig
till bibloteket med bästa sofie istället och läsa boken som jag inte priorieterat
att köpa. Typ världens längsta mening, såg ni?! :P
.
Nu tänker ni: -Vaa, lite regn har väl inte skadat någon?
Öh joo, säger jag. Fatta många människor som har fått satt livet till i
översvämningar och kraftiga skyfall. För att inte tala om hur många människor
som dött av anfallande jättehagel och snö-laviner i fjällen. Finns en hel
del som dött av kategorin "vatten", så att säga.
.
Näe men, självklart vet jag att jag inte kommer döö av lite regn MEN jag har
faktiskt inget paraply och bibloteket är över 4km bort OCH jag har faktiskt fixat
håret en aning. Så, jag hoppas att det slutar snaaart. ^^
.
Tills dess kan jag ju underhålla mig med denna sköööna stapel av kurslitteratur.
Yeeej! Jag har nog underhållning så jag klarar mig ETT BRA TAG här hemma
också. Men nu börjar det faktiskt se ljusare ut ute. Jippijay!
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Är allt det där mina böcker? För den tredje uppifrån ser inte alltför bevarad ut... :-S

2011-09-22 @ 13:02:05
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0