Popcorn, COLA och lax.

OCH avslutar nu med te och digestivekex. Farligt att ha sådana godsaker
hemma juuh. ^^ Hade jag inte haft några så hade jag ju inte ätit några
och på så vis hade jag INTE riskerat att bli fet eller att få hål i tänderna. :P
.
Näe ikväll så har jag och Nichlas ägnat oss åt mycket granskande journalistik,
helt awesome. Och resultatet - HELT OVÄNTAT. Trodde inte riktigt att att
vi skulle vara så rörande överens om "the winner". Nyfikna? Aa, jag
ska inte avslöja något här och nu.. Då förstör jag ALLT, men det kommer.
Jag lovar. Snart.
.
Aa, sen som rubriken lyder, ha vi käkat popcorn på EN TISDAG, höhö och
kikat på IDOL. Sweet! Blivit en lax rikare ha man också, blir middagen
imorgon det. OM den går att äta vill säga. Haha! Jag ska göra ett försök. ;)
.
Näe nu må jag sova så jag orkar plugga imorgon. Tenta - 3 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0