Ops I didit again..

Näe, va hände här? IGEN? ;)
.
Haha, men alltså, Nichlas ville ha sällskap till IKEA för han, som han
uttryckte det själv: "hade INGET!". Han fick sin lägenhet igår då, och
hade verkligen inget. Haha! Näe så snäll människa som man är så
följde man juuh självklart mää. Sweeet! Love IKEA, sen att Sofie också
följde med gjorde ju pricken över i:et. :D
.
Aa, näe så gick vi ju även direkt efter skolan. Vad betyder det? Joo,
att vi inte hann äta lunch OCH eftersom allt är såå billigt på IKEA så tänkte
vi som så att vi äter där, en ute-lunch så att säga. Ni se ju på bilden,
(i bakgrunden) att det både åts köttbullar, morötter och potatismos MEN
inte hos mig.. Höhö! Jag föll för äppelkakan med vaniljsås IGEN! ^^ Haha!
Dock så pressa jag på sååå mycekt vaniljsås det bara gick den här gången
och sket i att det nästan for över (det for över också bör tilläggas). Daah!
Men såå jävla gott ju! GUD! Love it! OCH mycket godare än köttbullar och
mat. Ska jag lägga pengar på något så tar jag ju det som är godast. Daah!
Dum annars juuh. Håller ni inte med?
.
Lite sköna bilder.
.

.
Lägg märke till att my friends BARA åt nyttiga saker.. Haha!
.
Japp, myyyyche trevligt vare och Nichlas storshoppade som tusan.
Men han hade ju INGET såå det var ju inte så där jätte oväntat. ^^
.
Vi tar lite fler sköna bilder.
.

Någon som lever sig in i kokkonsten..
.

Lägg märke till "lill-huvudet" längst bak.. Haha!
.

Glad och nöjd shoppoholic!
.
Japp, det var det det. Vi träffa även på några getter på vägen hem,
hehe, bara så där liksom. Daah! Näe ganska kul, här är vi rakt inne i
stan sen går man genom en gångtunnel på väg till IKEA och hamnar
rakt ute i buschen. Seriöst, getter, hästar och ladugårdar. Helt sjukt,
så nära och ändå sån kontrast. Men till saken, det kula. Getterna,
de visade verkligen på att gräset är fan grönare på andra sidan. :P
.
Checka bilden FFS.
.

.

.

Söööötis.. Haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har man inget så måste man liksom köpa allt... typ. Och köttbullarna var en viktig del ;)



Vilka härliga getbilder du fick förresten. BÄÄÄ! :D

2011-09-20 @ 23:11:17
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mina getbilder? De ligger i säkert förvar på datorn. Hemligt material vet du ;) haha, nejdå. Jag sparar dom till ett annat tillfälle kanske :P

Du menar alltså att du HAR sett en get? Tänka sig, det trodde jag aldrig. Har ni sånt där uppe i norr? ;P Och ja, jag har sett mååånga getter förut, haha.

2011-09-20 @ 23:26:33
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Yes, precis. Sekretesslagen! Ja akta dig för geten. Helt plöstligt kanske han kommer och knackar på hos dig och hotar dig om du inte tar tillbaka bilden. Farligt, farligt! ;)

2011-09-21 @ 00:00:03
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0