Önskelista?!

Sweet. Jag har blivit såld. Ha provat en boomerang jacka och är heeelt och fullt
SÅLD. En sån vill jag ha till vintern. Gud va mysigt det hade varit! Synd bara
att de ska vara såååå satans dyra. Alltså typ 5000kr är INTE en jacka värd
alltså. Helst med tanke på att jag vill kunna variera mig och ha flera olika. ^^
Köper man en jacka för en halv itella-lön så måste man fan vara säker på att
man vill ha den i MINST 10år OCH blir man någonsin SÅ SÄKER? Näe.. :P
.
Men grymt fiin! VILL HA!
Och helst om jag fick den gratis. Höhö.
.
.
Näe sen vill jag verkligen ha en onepiece. Mysfaktor på topp där med!
Tänk er höstrusk ute och onepiece inne. Inte illa. Synd att de också ska
vara såå satans dyra. Helst med tanke på att den ingår ju i kategorin
"myskläder/hemmakläder". Den dagen man med gott samvete kan gå
med en sån på stan då kan vi börja snacka om att den är värd sitt pris.
Vi är inte där riktigt än, men snart förhoppningsvis. Grymt fiin! :D
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den där gubben Göran Rosenberg tror ju in tepå objektivitet. Han anser ju att all journalistik har ett subjekt, ett jag. Och att alla journalistik är en fråga och val och bedömningar som alla kräver ett jag. Objektivitet är en omöjlighet: Istället: sanningssträvande, relevans och kritiskt förhållningssätt till uppgiftslämnarna.



Kan det va det tro?

2011-09-28 @ 13:26:14
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0