Ojojoj vilken bra dag!

Sweet. Just hemkommen från bibblan där vi pluggat stenhårt.
Det är bra. Vi satt och läste till ögonen blödde i samma bok, alltså inte
samma men lika bok dåå. ^^ Gick igenom ungerfär cirka 80 sidor så
jag känner mig extremt nöjd. Man måste ta det bit för bit, läsa lite
varje dag. Skulle jag läsa hela nu så skulle jag fan glömt ALLT imorgon!
Näe så det känns bra.
.
Sen så var vi på skolan och skrev ut, häftade ihop och lämnade in våra
papers också (en HEL dag innan deadline dessutom) så nu finns det ingen
återvändo. Nu äre bara att hoppas att man gjort rätt. :P
Känns skönt iallafall att det är gjort.
.
Aa, sen så ha man cyklat fram och tillbaka ner på stan = 8km motion.
Det är bra.
.
Hunnit slängt i mig 2st knäckebröd med kaffe. En provisorisk middag,
äter riktigt sen.. FÖR nu är jag på språng! Förhoppningsvis om man
får plats (jag kan inte boka iförväg då jag inte har något kort) så ska
vi på friskis&svettis och köra Afrodans ikväll. Börjar om en timme. :D
Hoppas hoppas hoppas att det finns lediga platser! Ha vare sååå grymt
sugen på det asalänge. Det låter så kul, och när sandra sa att det var
ikväll såå kan man bara inte stå över! Haha, kanske är jätte tråkigt
också men då vet jag ju det iallafall, behöver jag ju inte sukta efter det
längre då. Daah! Näe grymt taggad! (bara för det är det säkert fullt!)
.
Yes, näe så ni ska få en" update" sen om hur det gick, ikväll någon gång
så där. Det ser ni väl framemot? Hehe, måste ju vara grymt många som
är nyfikna på vad afrodans är för något. ^^ Jag är det iallafall!
.
Näe och jaaa. Ännu en kul sak. Niklas besikta min bil idag. Min älskade
PerHugo! Och vet ni, ÄNTLIGEN! Efter typ ett år av ombesiktningar så:
.
FÅR JAG TUTA OCH KÖRA LAGLIGT!
Sen om jag inte direkt är i behov av någon bil nu, det är en annan femma!
.
Men grymt härligt att PerHugo är frisk. Äntligen! De där jävla bromsarna
alltså.. DOCK så var fan inte värderna bättre än sist TROTS alla byten av
alla konstiga och obegripliga saker som vi bytt på honom. Tydligen
(enligt den här besiktningsmannen) så blir inte bromsarna bättre på en
"lill-bil". Jag ska fan aldrig besikta i Strömsund något mer, EVER! :P
.
Sööötis! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi ska vara stolta över oss själva. Bra pluggat idag alltså! :D



Och där fick jag ju äntligen sen en bild på din älskade PerHugo! Så fin! :D

2011-09-22 @ 23:32:18
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0