Oj.

Oj. Gud. Allt fick en ny vänding!
21 dagar/3 veckor bara kvar till tentan och till resten. GUD.
.
Jag är chockad, på ett positivt sätt. Nu gäller det att läsa, läsa OCH LÄSA.
Om man ska hinna med allt. Läsdag idag ju, har jag läst något än? Näe,
alltså tiden går så fort. Frukost kl 13.56, (var tvungen att kolla en extra
gång på klockan, trodde inte mina ögon) är inte godtagligt OCH då var
jag ju ändå uppe kl 08.00 för att just läsa. Tolka det som att jag är extremt
bra på att fördriva tid, och det fula är att jag har aldrig tråkigt TRÅKIGT.
.
Valet och kvalet. Jag tror jag har valt. Är relativt säker på att jag valt.
Jag tror det här blir bra. Det kommer bli grymt!
.
Jag har flyt nu! Jag lever i min dröm. :D
.
Bara jag klarar tentan. Tenta-ångesten har börjat kommit PÅ RIKTIGT,
det är ju så mycket som stå på spel. Man vill ju inte komma efter juuh!
.

En osminkad webcam-bild dagen i ära! Super-smile!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, men visst! Jag hade bara tänkt kolla på tv ändå så det kan vi ju göra tillsammans :) Ditt eller mitt place?

2011-09-09 @ 17:05:17
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Emmylou

Alltså, jag har också tentaångest!!! OCH jag ligger efter. OCH jag är också sjukt bra på att fördriva tid! Suck... Gillar din ris- och morots"soppa" förresten! :)

2011-09-09 @ 22:23:39
URL: http://emmylous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0