Officiellt ETTOR!

.
Japp, Nu är vi klara! Vi klarade nollningen. Typ, svårt. NOT. Festar du
bara järnet i HELST två veckor så kan du absolut inte kugga dej. Daah!
.
Ikväll har jag iallafall haft filmmys med dessa sköna brudar. Vi poppade
popcorn och hyrde "en film".. Jag minns fan inte vad det hette men
Katie Holmes var med och det var något giftemål. TYPISK tjejfilm. OCH
hela kvällen blev faktiskt väldigt girligirly med skratt, killsnack och
just då en kärleksfilm som grädden på moset. Inte illa.
Det gillas och det gör vi om! :D
.
Japp, sen så blev man även bjuden på kräftskiva här hos familjen som
jag är inneboende hos tidigare ikväll. Jätte trevligt! De är verkligen
jätte snälla och gulliga. Näe nice, och kräftor säger man ju heller inte
gärna nej till. Åt också svenska kräftor för första gången,
typ räk-rosa-färgade. Det är typ de kinesiska som är mörk-röda. OCH
jag tror faktiskt att de svenska vann, båda smak- och storleksmässigt.
Som de sa, att äta kräftor är en upplevelse. Hehe, typ grymt mycket
jobb för grymt lite kött. Haha! Men jag diggar det.
.
Näe första lördagen i Kalmar har varit nice. Förstå, vad saker och ting
förändras. För prick en vecka sen hade jag precis satt mig på tåget på
väg mot det okända, nu har jag redan varit här i en vecka. OCH ikväll
kunde jag till och med cykla (japp ni hörde rätt, jag har fått lånat en cykel!)
hem utan karta. Man vänjer sig fort, faktiskt. Sen är ju inte kalmar
den största störstaste staden heller. Men den är mysig.
Jag tror jag gillar den. En mysig stad med sköna människor.
.
Aa, jag hoppas jag fortsätter att trivas! :)

Kommentarer
Postat av: Emmylou

Älskar bilden! Synd bara att jag blockar Julia... :P Ska börja följa din blogg nu!

2011-09-05 @ 12:05:34
URL: http://www.emmylous.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0