O yeeeh!

Grymt flyt. Hemliga uppdraget var färdigt på en halv timme och det
utspelade sig på köpcentrat Giraffen. Härligt. :D
.
.
Och nej, jag shoppade inget. ^^ Hehe, eller jaa. Några saker men det var
inte det väsentliga. Det här var bra mycket mer intressant så vi få se
om jag kanske utvecklar det något sent inatt. Kanske. MEN annars så
har jag varit EXTREMT duktig idag och suttit på bibblan och läst och läst
och läst. Avverkat 100 sidor i nyhetsfabriken och det var faktiskt 100
intressanta sidor så jag tror att jag förstått innebörden i texten också.
Förhoppningsvis. En fördel. Daah! :P
.
Värt att köpa böcker när de finns i överflöd på bibblan?
.
Och tillsist, ikväll ska ja bara njuta av att det är fredag! Och fredag,
vad betyder det? Jooo fredagsmys!! Med IDOL. :D Me like!
.
Såå grymt härligt det ska bli att bara vara, min hjärna är bara såå död
av all information! Det är faan lite halvjobbigt att plugga ändå, ibland.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vad är det för hemligt uppdrag du håller på med? :O Grymt nyfiken ju! :D

2011-09-23 @ 19:17:23
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tror skruvarna finns på dollar, dem finns till och med på ica ;)

.

Ja jag vet! Är grymt sugen :D Ja de finns på pigg och frisk! Skulle nästan vara värt att önska det i födelsedagspresent eller någe, fast då vill man ju gå med någon ;) Iaf när det faktiskt är spinning eller a.p.d :D

2011-09-23 @ 23:37:28
Postat av: Camilla

Jag tror skruvarna finns på dollar, dem finns till och med på ica ;)

.

Ja jag vet! Är grymt sugen :D Ja de finns på pigg och frisk! Skulle nästan vara värt att önska det i födelsedagspresent eller någe, fast då vill man ju gå med någon ;) Iaf när det faktiskt är spinning eller a.p.d :D

2011-09-23 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0