Morot & köttbullsgryta efter STEP.

Sweet. Ikväll drog Jag, Sandra, Emma och Julia på Friskis&svettis. Tog mitt
första STEP-pass ever. Och fy va kul det var. Nu förstår jag verkligen folk
som går på gym och sånt där. Alltså det ger ju såå mycket mer att träna
i grupp till musik än att typ kuta efter vägen utomhus. Det är ju grymt mycket
roligare. Tro passet varade i typ en timme och tiden gick såå fort alltså. Emma
och Julia gav dock upp liiite väl fort och försvann till ett annat lättare (höhö)
pass istället. Näe visst jag erkänner, det är fan svårt när man inte kan stegen
men jag tror det, när man har gjort det några gånger (och inte behöver irrstirra
på andra för att få veta om man gör rätt) då kommer det vara hur grymt som
helst. Dock tror jag att jag gjorde något fel för ALLA andra blev så grymt svettiga
men INTE jag. Krut-torr typ. Eller så är jag helt enkelt mer VÄLTRÄNAD än alla
andra. Vem vet. Eller så inte. ;)
.
Näe sen vidgade jag mina vyer inom matlagning ikväll. Ni hör ju på rubriken,
Motots & Köttbullsgryta med ris. Ojojojo, lät det inte gott så säg? Vet ni,
det var grymt gott! På riktigt. :D Vår hyresvärd har typ bullat upp med en massa
olika pulversåser i vårt kök som hon inte använde längre, som vi får ta av då,
och att använda kantarellsås som "gryt-sås" var awesome. Det här MÅSTE
jag fan göra någon fler gång.
.
Bild på detta:
.
Ser nästan ut som riktig mat vaa? ^^
.
Jaa, så måste jag bara lägga till lite Björn Häger på slutet. ^^
Alltså ur reporter då, läste igenom lite olika begrepp inom journalistik
idag. OCH höll nästan på att sätta i halsen. :P Begreppet "horunge":
.
.
.
Haha, sen betydelsen av ordet SMINK var också ganska klockren.
"Smink behövs för att programledaren inte ska se grön ut i ansiktet."
.
Joo, han kan den där Björn. Men jag diggar han. He's the king!

Kommentarer
Postat av: Sofie

nä, cykla kunde jag ju inte direkt göra. fick gå med paketet på cykeln, vilket inte var så lätt det heller :p nääästan storm. det blåser VÄLDIGT mycket iaf.

2011-09-14 @ 20:58:26
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, det där med horunge är vi inne på på svenskan nu också då vi inriktar oss på tidningsartiklar ;) Vi hade ganska roligt åt det när Hans-Åke skrev det på tvalan, Haha! Sedan finns ju "Änka" också, vilka ålderdomliga uttryck!

2011-09-15 @ 14:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0