JOM-fest heeela natten lång!

Ojojoj, Igår slöt vi upp hos annika för en liiite förfest innan kvällens
TOP NOTCH, den beryktade JOM-festen som skulle hållas i gamla psykets
mörka källare. -Va, tänker ni? Haha, ja men eller hur? Lägga en fest där?
Men det var ju en fest-lokal. Den var ju grymt stor och fiin.
.
Aa, Näe något riktigt drag blev det aldrig. I efterhand borde man kanske
ha gått på palace (Kalmars nattclub no 1, hehe, eller jag har ingen aning,
jag har aldrig varit där) men aa, kvällen var nice! Trevligt folk, trevlig
musik (tänkte jag säga, men de spelade väldigt mycket konstigt också),
bra stämning MEN inget drag. Lite synd, va fan taggad på och dansa juuh!
DOCK så fanns det goda chips. GRYMT goda chips. Haha! Är ju inte så
mycket för chips annars men nu.. GUD. Kan ju egentligen ha att göra med
att det var grymt länge sen jag åt chips med. Kanske.
.
Två nya sorter var det iallafall. Rekomenderas starkt. Haha!
(Och så blev det här chipsreklam istället för ett fest-inlägg. :P)
.
.
Hehe, näe inget riktigt drag som sagt på festen men fullt dugligt då jag
ändå kom hem därikring 3-snåret. Hade det varit värdelöst borde vi ju
ha gått hem tidigare, visst? Aa, Och så guldstjärnan till bästaste evelina
och hennes pappa som skjussade mig hem. Fy va härligt det var!
Inte behöva gå 5km SJÄLV. Love toooo you!
.
Lite fina bilder på fiiina människor från kvällen!
.

.

.

.

.
Avslutar med en sköön hissbild. Haha, förstå var nästan liite halvrädd
då vi va åtta och hissen var gjord för 4. Kändes som att den gick
väldigt trögt. Höhö. Tänk om vajern släppt? Mardröm alltså. ;)
.


Kommentarer
Postat av: Emmylou

Sourcream & Italian Cheese! <3

2011-09-11 @ 13:49:34
URL: http://www.emmylous.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0