Jag måste handla.

Jag har slut på mjölk.
Jag har snart slut på bröd.
Jag har bara en halv gurka kvar.
Jag har snart slut på makaroner.
.
Jag skulle vilja testa att skölja av såsen från fiskbullar och steka dom.
Jag har inga fiskbullar. 
.
OCH jag bläddrade i ICA-bladet och netto-bladet här på nätet och såg
till min förtjusing att ICA har förtusan gurka för 9.90kr/kg den här veckan.
Så jag måste verkligen handla idag, imorgon är det försent.
Jag som inte tänkte gå ut ALLS idag.
.
Men netto är ändå min faaaaavorit-affär. Oavsett ica-erbjudanden. <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, Frida du vet väl att det finns fiskbullar utan sås också? Kanske bättre att köpa dom istället för att skölja av de andra? ;)

2011-09-19 @ 00:25:52
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0