IDOL-mys med.. en kanin!

Sweet. För första gången på 8år strök jag en kanin över kinden ikväll.
Seriöst, förstå att det verkligen är 8 HELA år sedan våra kaniner hemma
blev uppätna av en grävling. (Vi tror att det var en grävling iallafall.)
.
Näe gud, jättejätte söt var lilla esmeralda. (var det rätt namn nu?!)
En hermelin-korsning av något slag. Svart och vit. Alltså nu få ni ju inte tro
att jag hade fredagsmys med BARA en kanin. ^^ Haha! Så var inte riktigt
fallet. Näe var och hälsa på Sofie (en class-mate) på djurängen ikväll
och det var då hon som var ägaren av denna lilla söta varelse. Ändå, det
är ju så en kanin ska ha det. Esmeralda var ju en inne-kanin som fick
skutta runt hur som helst inne i lägenheten. Så himla härligt!
.
Kaniner som bara sitter i bur anser jag annars är snudden på djurplågeri!
Men trevlig kväll. :D
.
Jaa, en bild till mor: Det där är typ trädet/busken som jag snackat om,
med alla rosa/vita bull-blommor.
.
.
Och en in-zooming på detta då..
.
Aa, vette tusan vad det är för något men mäktigt är det. En bild på
något annat som också blommar för fullt..
.

Haha, en blommig soptunna. Daah! DET ser man verkligen inte varje dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det var rätt namn! Du får komma och hälsa på igen och mysa med Esmeralda :D

2011-09-10 @ 09:47:00
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0