Ibland är det jobbigt.

Vissa dagar är jobbiga. Extremt jobbiga. Jag snackar inte kalmar,
utan jag snackar mig. Jag snackar inte hemlängtan (ha faktiskt klarat mig
otroligt bra hittillst. Typ inte hunnit känt efter riktigt kanske.) Näe ibland
blir det bara extremt jobbigt. Ibland måste man inse att livet går vidare,
oavsett om man vill och att inget tydligen kan få vara för evigt. Dock
trodde man kanske att det skulle vara liiiite längre. Nej, ibland är det hårt!
För hårt. Ibland vill man inte vara med längre. Det känns/kommer bli såå
tomt. Ibland rasar korthus. Tvärt.
.
Men, imorgon är det en ny dag. Hoppas jag.
.
............................................................................................|
.
Annars så går dagens GULDSTJÄRNA till bästaste evelina som fixade en
kurslitteratur-bok till mig. Förstå awesome. Nu behöver jag som inte köpa
den och har på så vis typ 300kr kvar som jag hellre kan lägga på typ mat. ^^
.
Nice, sen så mötte jag även dessa sköna människor på stan när
jag var på väg hem och de lurade med mig på Mcdonalds. Hehe, fast valet
av ställe var kanske mitt, (billigast juuh) så man körde en chease-burgare
a la 10kr. Spänderbyxorna på! CHECK. Haha! Näe men jag måste säga
att jag blev glatt överaskad. Fan så mycket bättre de blivit sen jag sist åt en,
för typ en si så där 10år sen. Nu vare fan ketchup, gurka och dressing på.
Näe grymt god, fast kan man lita på en som levt på makaroner & köttbullar
8dagar i rad? Haha! Men den var god, på riktigt. ;)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0