Glassen vann!

Haha! Skrev just på facebook:
.
"- Borde sova men funderar på att äta mer glass istället. :P"
.
Va tror ni utgången blev? (bortse från rubriken på inlägget och gissa fritt!)
Haha, näe glassen vann! Jag är svag, jag vet!  Men glass och digestive-kex
passar såå grymt bra tillsammans, märkte jag. Typ en enklare variant på
cheasecake UTAN att behöva baka. Jag döör ju. Grymt gott! Mumma!
.
Annars var IDOL nice, som vanligt. Längtar till kvalet nästa vecka. Höhö.
Sa jag det högt?! WTF? ^^ Men på tal om tv, fan inte nu på tisdag men
NÄSTA så börjar ju Desperate Housewives igen. Me like! Dock sista säsongen
buhu:( GUD! Men iallafall, och så söndagen efter samma vecka så börjar
Gossip girl också. Wow, ha man de två programmen [+ IDOL då] så täcker man
ju upp hela tv-behovet gånger tusen! Sen behöv man inte se något annat på
tven. Joo, nyheterna borde jag kanske säga där (mitt blivande yrke juuh)
men tro fan att radion och webben är betydligt bättre nyhetsmedier än
tv-sändingen. Vi har ju sett en del på skolan och tv-nyheterna håller faktiskt
inte så vidare hög klass, professionellt alltså. Faktiskt. Så därför tänker jag
INTE säga tv-nyheterna. Men tidningen, där kan jag lätt läsa nyheter! :D
.
Ojojoj.. Är det inte godsaker här så säg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså, på det viset. Nähä... då får jag väl klara mig utan din hemliga information då :p

2011-09-24 @ 11:10:47
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0