Fredags-shopping.

Jag har shoppat fiiina grejor idag. Eller? Daah!
Sen har jag varit duktig och skruvat fast benen på min säng, Yeaj.
Efter en si så där snart 3 veckor. Det är positivt, att jag tog tag i det.
(Lägg märke till att jag hittar på extremt viktiga saker att göra för att
få helt nödvändiga Pausar i mitt pluggande.)
.
Bjuder därför på en fiin bild på mig och mitt grymma verktyg. :D
.
Frida in action.
.
Joo, sen fick jag ett glatt samtal när jag var nere på stan idag. Ett samtal
som gjorde såå att allt blev liiite svårare. Jag hatar att välja! Hur fan
ska man veta vad som blir bäst/är bäst? Lurigt!
.
Och jaaa, det är fredag! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju väldigt viktigt med pluggpauser. Det har vår lärare lärt oss ju ;)

2011-09-16 @ 23:13:50
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0