FF i Kalmar.

FF= Första Fredagen i KALMAR!
.
Oj, Tiden har ändå gått fort. Men det är fan bara för att det verkligen har
varit full smockat schema hela veckan. Och då menar jag inte med lektioner
utan med aktiviteter. Feels good. Det har varit en riktigt nice vecka.
.
Idag taggar vi Avslutningscermonin på Palace ikväll kl 19. Kom och bli grymt
om jag känner känslan rätt. Haha! Då ska vi få ta av oss nolla-banden och
skåla in att vi är beredda att bli ETTOR och ta tag i våra studier. Sweet! ;)
.
Annars så har det varit asafint väder här idag (och alltid ledig fredagar! Eller
ledig, fredagarna är våra läsdagar.) så det jag vill komma fram till var att
jag tog en promenad uppåt stan i solskenet efter frukosten. Tog med mig kartan
(min bästa vän, snart sönderläst bör tilläggas) och hittade även ett motionsspår
längs med vattnet. Va asahärligt. Nu när jag vet vars det ligger så ska jag ta
och dumpa kartan och ta en joggingrunda där någon dag istället.
.
Aa, såå.. måste bara berätta att det härligaste med att bo själv är att man är fri.
Att jag kan göra exakt som jag vill. Vill jag äta makaroner och köttbullar till
middag varje dag så kan jag det. Den känslan.. olalala. Hehe, sen om jag
är ännu latare så kan jag faktiskt äta mackor till middag också. :P
Kanske itne världens nyttigaste men JAG KAN, om jag är lat.
.
Fan, nu va visst finvädret borta, det regnar faktiskt. Hoppas det ger sig ANNARS
kom det att bli grymt hurigt att gå neråt stan i finstassen och barbena! Illa!
.
Tro det kanske möjligtvis är ölandsbron där borta. ^^
.
Checka fönstren alltså. Maffigt!
.
Och.. till mor. Det där trädet är en EK. Förstå skillnad på storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0