Färdig?

Det här känns lite sjukt. Jag arbetade med mitt paper i natt, (joo ni hörde rätt,
tro faktiskt att jag arbetar bäst på natten) men till det väsentliga. Jag känner
känner mig hyfsat klar. Alltså vi ha vetat om uppgiften i typ 4 veckor och jag
har inte orkat tagit tag i det (var ju sååå lång deadline ju) men så sätter
jag mig EN kväll och skriver ihop den där jädra texten. Bara så där. Den ska
färdig och inlämnad vara På fredag. Men seriöst, jag måste ha gjort något fel?!
Det gick lite för smidigt. Oftast, om det går lite för lätt så bruka man faktiskt
ha varit ute och cyklat en hel del.
.
En uppgift som man fått 4 veckor på sig att skriva borde ta liiite längre tid än
de cirkus 5h det tog för mig att skriva ihop den. Gud, va osäker jag blev nu. :S
.
Jag måste ha missat poängen. Fan, jag känner mig lite för klar!
Nu väntar iallafall dusch och sen frukost! LOVE IT! Frukost är faan bästa måltiden
på dagen. Finns ingen måltid som jag längtar så mycket till som frukost. Mumma!
.
OCH jag har köpt leverpastej.
Jag har alltså RIKTIGT pålägg på mackorna nu för tiden! Det gillas! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har säkert gjort så rätt så! Sitter med mitt nu och försöker få ihop det... Blir nog biblioteket efter skolan för att göra klart det sista.



Jag är så stolt över dig att du köpte leverpastej! ;)

2011-09-21 @ 11:28:05
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0