Etapp 2

Ojojojo. Pratade nyss med min mor, (OMG) och tydligen hade jag fått
ett kul brev hem, något som verkligen gav bevis för att allt är så jävla otroligt
underbart. Vi kan kalla det etapp 2. (om jag förstår innebörden av ordet etapp)
.
Näe det blev verkligen som svart på vitt. Härligt.
Nu må jag sova, om jag ska orka iväg till bibloteket imorgonbitti TIDIGT!
.
Känns som att bibblan kanske blir ett efter frukost-nöje istället för iottan-nöje.
Vem vet.
.
.
Checka bilden. Det är typ på andra sidan gatan där jag bor. De håller på att
smälla upp några sprillans nya lägenhetshus. Tydligen skulle bostads-
rätterna gå för priset 4miljoner. En struntsumma. ^^ Näe men det roliga,
alltså när jag kom hit för snart 3 veckor sen, så var det typ TVÅ hus, nu är
det snart FEM. Alltså de jobbar nästan dygnet runt och fort som FAAN går det!
Nu kom inte husen helt till sin rätt på den här bilden men de är verkligen
extremt fräscha och moderna. Grymt fina. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0