Eric Saade stör mitt pluggande.

Seriöst, här går man in för att läsa pressetik och yrkesregler inför tentan på
fredag (duktigt!) sen efter ett tag råkar bara tankarna fladdra iväg en sekund
och man känner det där otroliga suget efter att bara kolla EN musikvideo på
youtube. Bara se en frekvens av Eric Saade. Sen äre kört. Gud, den mannen,
finns det någon snyggare?! ;)
.
Ni måste bara kolla va otroligt snygg han är i musikvideon till Break of dawn.
Helt sjukt. Jag tycker att det kan få ta slut med Molly så han kan bli tillsammans
med mig istället. ^^ Haha! Barnsligt påstående jag vet. Det var tanken. Men
seriöst, tänk er när jag är utbildad journalist, arbetar på Aftonbladets nöjesbilaga
och Eric Saade har just släppt sitt 5 album, (jaa, han kommer hålla länge. Han har
ju förtusan allt, både sången och utseendet.) och så kommer jag där och ska få
intervjua han för ett stort repotage i tidningen. Förstå, det är då jag ska lägga
in stöten. Haha! Men seriöst, fatta EGEN tid med Mr. Saade. En intervju kan ju
faktiskt ta ganska låååång tid ju. Det är sådana stunder jag ser framemot i
min kommande journalistkarriär. Alltså inte att jag ska flörta sönder Eric Saade
utan att jag, BARA JAG får chansen till att fråga människor om EXAKT vad jag
vill och sedan få skriva ihop och sprida ut det till alla andra. Att BARA JAG får veta
alla smaskiga saker och detaljer först. Gud vilken underbar tanke!
.
Checka videon nu, det är grym! :D
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, Frida du är rolig du. Men bra att du har framtidsdrömmar :D fast däremot tror jag inte att du kan skylla på eric saade om tenten inte går som du vill ;)

2011-09-27 @ 16:25:02
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tror jag det ;)

Nja... det går väl okej i alla fall :p

2011-09-27 @ 16:44:02
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Han är ju en av få killar man kan kalla VACKER! Faktiskt ;) Förstår inte hur folk kan tycka han är sliskig?! Han har ju ta mig tusan allt :D!

2011-09-27 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0