En vanlig lördagsmorgon.

Yes, här sitter man i mjukiskläderna och njuter av en god frukost,
Haha. Vilken är EXAKT samma eller lika som jag ätit i snart 2 veckor
här i kalmar. Det är gröt, det är kaffe och det är en macka. Dock så
har jag uppgraderat hårdbrödet till mjukt bröd. STORT, jag vet!
.
Näe, så frukost for life. Älskar frukost MEN jag måste nog börja variera
mig mer. Daah! Näe sen har jag även gjort slag i saken och bokat min
första tenta den 30/9. Känns som jag kommer plugga mer OM jag har den
inbokad. Ingen återvända så att säga. OCH så rskerar jag inte att glömma
att boka den heller. Det hade ju varit synd. Näe så nu har jag ett slutmål,
känns nice!
.
Idag blir det att plugga. Ikväll därimot blir det fiiinfest med med sköna
journalister. DET om något gillas! Men plugga var det!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0