En seeen middag efter Afrodans!

Jopp. Middag nu. På tiden. ^^ Vars tog mina fasta måltider vägen?
Hehe, men jag är nöjd. Jag har gjort morotssoppa. (Typ kokat morötter
och pasta och haft i min favvo-krydda och toppat sen med mjölk = soppa.)
Rostat lite bröd tillsammans med 2 köttbullar i en stekpanna och lite
grönsaker (läs gurka) till det sen och det blir fan en riktig festmåltid.
Eller kvälls-snacks kanske man ska kalla det. ^^ sweeet! :D
.
.
Aa, OCH jag vet att ni är nyfikna. The Afrodans. Ojojoj såå grymt kul!
I was in heaven. Fy tusan va vi dansade loss. Och trumm-musik och rörelser
som gjorde som gjorde så man verkligen kände sig som en äkta afrikan.
Alltså jag kände mig som om jag dansade bland en massa infödingar
på savannen i Kenya. Såå grymt roligt! Tro fan att jag ska skaffa träningskort
så man kan träna ofta, OCH den här gången blev jag fan svettig också.
Alltså afrodans var fan bra mycket jobbigare än step. Näe jag älskar't!
Det gör vi om sandra! Riktigt kul var det! Alla som inte har testat - GÖR DET!
Ni kommer verkligen inte att ångra er! ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0