En dag på IKEA.

Sweet! Idag tog jag och min kinesiska room-mate cyklarna och begav oss
till IKEA. OMG, härligt! Gud, man blir så inspirerad till att skaffa en egen
lägenhet. Tänk bara att få inreda som man vill, med sina egna saker. Heelt
underbart. Näe vi strosa säkert omkring där inne i flera timmar, petade
på allt och kommenterade det mesta. Näe en grym dag helt enkelt. MEN
det bästa, vi avslutade med fika. He Hehe Hehe. I'm in heaven. ;)
.
Äppelkaka med vaniljvisp, serverades med kaffe, 15kr. Mumma!
.
.
.
Och avslutar med lampan som jag SKA köpa när jag skaffar en egen
lägenhet. Jag har faan kollat på den i flera år, snart så.. Snart. Snart
är han min! Förhoppningsvis. Alltså så satans snygg!
.
Lampan Knubbig.
.
Jaa men även, köpte jag något idag då, förutom fika? Joo faktiskt,
köpte 3st lådor som jag kan frysa/förvara mat i. Haha! Dagens fynd.
Vuxen-poäng eller vad? Näe det känns som att jag inte kan köpa på
mig alltför mycket saker ÄN, det får vänta ett tag. Typ. ;)
.
Känns bra. 19kr. Ska tydligen tåla båda micro och frys också. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0