En BRUN mascara?

Alltså Frida Helgesson i ett nötskal. Jag har slut (nästan) på mascara,
OMG tragedi! Näe det är ju inte värre än att man får köpa en ny. Daah!
.
Såå, eftersom man nu är fattig student och hatar när saker är dyrt så
tänkte jag som så att jag köper en ny mascara på Tradera. Får jag
ju den hemkörd med, behöver inte ens gå ner på stan. Perfekt.
.
Alltså det är ju företag som lägger ut helt nya produkter på tradera,
mascaran är ju fan inte begagnad. Daah! Näe så jag kände mig grymt
smart ang. mitt handlande. La ett bud, Ingen budade över ÄVEN om
det annars alltid bruka bli relativt många bud. INGEN bjöd. WFT? Aa,
då var ja ju tvungen att gå in och läsa annonsen lite tydligare OCH va ¨
tror ni inte: Joo, den va ju brun. Vem fan vill ha en brun mascara liksom?
Inte konstigt att den blev grymt billig!!
.
Så slutsats: Jag är snart ägare av en brun mascara. Yeeeaj!
Nästa gång ska jag läsa hela annonstexten INNAN jag bjuder!
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Man ska nog vara noga på vad man köper på Tradera . de e ju liksom folk som använd de eller kan vara gammalt :P

2011-09-19 @ 13:58:00
URL: http://kakansmulanbutterkakan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja man gilla ju olika saker men jag skulle nog föredra att handla just mackara på butik

2011-09-19 @ 18:42:49
URL: http://kakansmulanbutterkakan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud vad jag kommenterar! Men kände att jag behövde skriva att jag håller med dig ;) Jag och mor köpte ju 2 mascaror för 110 spänn! Annars så går ju just den på...ja runt 160 tror jag? Kap! Helst när det är sådant som man vet går åt ;)

.

Och Linda här ovan: Oftast så är ju mascarorna i "proffsig" oöppnad förpackning, så jag skulle då inte tveka att spara i mitt fall en hundring :D

2011-09-20 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0