Det regnar..

För typ första gången på 2½ vecka. Eller jaa, första gången som jag
har blivit störd utav det iallafall. PRECIS när vi kom ut från ett informations-
möte ikväll så braka det lös. Eller så skvittrade det lös. De 2km-arna jag
hade hem har aldrig känt sååå långa. Näe, man har väl blivit bortskämd
av en klarblå himmel och strålande sol här nere. Varje dag. Alla dar. :P
.
Näe annars så har man försökt och läst idag. Hade hela eftermiddagen fri
så det passade ju perfekt. (Det är ju tid när man SKA läsa så), men jag vette
fan. Det är det där med studieteknik. Att bara kunna sätta sig ner, öppna
boken OCH sen bara sitta där. Alltså jag bli så rastlös. Skärpning Frida!
.
Men funderar faktiskt på att ta mig till bibblan imorgon och läsa boken som
jag inte har. Kliver man upp tidigt så borde det väl fungera. På typ 4h
hinner man ju läsa mycket .^^ Och sitter jag DÄR så går jag ju in för det
mer än om jag sitter här.. med dator, kylskåp and sooo on. Är jag på
bibblan så kommer jag ju läsa, och det är det som jag tror behövs. Nu.
.
Förstå, bara typ 2 veckor kvar till tentan. 2 veckor och 5 lektioner.
Jaa ni hör ju, vi har slappt schema för varje lektion som är kvar är inte
längre än typ 3h heller. Mjukstart eller vad?
.
Jaa, så minns ni mitt förra inlägg. Om att jag saknade min gulliplutt.
OCH sarah gjorde det IGEN. Först vare bilden på födelsedagstårtan och
nu.. Nu var det värre!
.
You soo evil! ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mohahaa ;D

2011-09-16 @ 17:56:33
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0