Britney Spears bra?!

.
Alltså illa. Jag sitter och lyssnar på Britney Spears nya album och jag
gillar det! På riktigt. Piiinsamt. Sen borde jag sova istället för att slöösurfa
på facebook. Illa. Imorgon måste jag veeeerkligen på riktigt lägga hela
dagen åt skolböckerna. Tiden går verkligen så fort. Förstå, nästa (jaa, NÄSTA!)
fredag har vi tenta. Seriöst, det är deadline. Ingen återvändo. På de
4 timmarna från 8-12 skall hela kursen sammanfattas. Gud, då ska vi visa
att vi lärt oss allt vi skall ha lärt oss. Känns sjukt, tänk om man får blackout?!
Då är man ju verkligen körd, på universitet finns det verkligen ingenting
som heter PLUS-poäng för trevlighet. Här kan man inte smöra till sig några
fiina extra poäng. FAA-AN. Daah! ;)
.
Näe jag ska ge allt nästa vecka! Ska plugga varje vaken sekund. Typ.
Näe en vecka kvar, känns märkligt.
.
Och en saknad gose-plutt kvällen i ära!
.
OCH vi avslutar med den skööna videon på henne från exakt samma tillfälle som
ovanstående bild. Haha! Alltså hon har badat då OCH hon hatar att vara blöt..
(Självklart fönar vi henne sen, som vanligt. Det däremot älskar hon.) ;)
.
Ha tålamod med reklamen. Videon kommer, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Yes, hemma i Skåneland! :)

Nästa vecka blir det pluuuuugg. Förresten verkar ju afrodans sjukt kul. Är det på friskis?

2011-09-22 @ 23:55:09
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja, det får jag göra. skulle vara kul att testa! :)

2011-09-23 @ 00:12:40
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0