Bota sjukdom med.. KEX.

Ojojoj, Frida Helgesson har dragit på sig en förkylning. Fan inte bra! När jag
vaknade imorse så var det.. Ja INTE bra helt enkelt. Daah! Hårt. Jag skyller
på ensidig kost och sånt, kanske. Ska bättra mig. Hm.. Jaa. Dock så tror
jag på att bota sjukdom med.. SOCKER. Haha!
.
Näe seriöst, ikväll drog vi på informationsmöte för/om att skriva för Hej Kalmar.
En hemsida om just Kalmar då och om vad som händer här. Näe fatta vad kul,
och vilken merit för framtiden. Allt man skriver och gör är ju positivt. Och tänk
att få arbeta för sidan "kultur & nöje" (vilket jag vill!) och få tipsa om händelser
och komma in bakom kuliserna och få intervjua folk efteråt. Gud vad roligt.
Näe grymt taggad. Känns som att det kan bli grymt kul, om man får chansen.
.
Aa, men till saken. Det bjöds på GRATIS fika. Fatta va länge sen man åt kakor!
Både jag, Emma och Nichlas bullade upp grymt! Och cola till det, inte var dag.
Såna där tillfällen måste man ju ta tillvara på. Såå, därför drog vi på ett till
informationsmöte om student-teatern efteråt. MER GRATIS FIKA. Haha!
Efter att varit klumpig nog att bara ta med EN extra kaka ut efteråt tvingade
jag in nichlas och hämta en till, till mig. EVIL! ^^ Men riktigt nice färdkost alltså!
.
.
Näe men student-teatern verkar också nice. Fan kul och stå på scen ju, och om
man skulle vilja bli programledare för typ När&fjärran så är det ju bra träning.
Daah! Näe jag skrev upp mig som skådis och på dans. Värdelös på bägge. :P
Få se va det blir, annars så sa de att det som de var bäst på var att just fika
och festa. ^^ Två bra saker liksom. Daah! Haha! Näe tydligen sätter de upp en
föreställning till jul och en till våren. Så vi få se, skulle kanske va kul. Få se
hur mycket tid plugget tar. Man kanske inte hinner med så många saker heller.
Vem vet.
.
Aa, tolking: Det har varit en nice kväll med trevligt sällskap och gott fika.
He hehe hehehe. Mycket gott fika. He hehe hehehe. ;)
.
Utkörda från subway blev vi också, men det var för att det stängde.
Lite tidigt att stänga kl 21.00, faktiskt. Bättring där.
.
Men nu är det sova, jag måste fan vila upp mig så att den här jävla
sjukdomen går över lite snabbt! Fy va störigt!
.
VILL. INTE. BLI. SJUK.

Kommentarer
Postat av: Emmylou

Allt ätbart är hårdvaluta här i Kalmar!

2011-09-06 @ 23:27:48
URL: http://emmylous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0