Att cykla med 40kg OJÄMN vikt.

Japp, Idag var jag och Frida och handlade efter plugget. Höhö.
Lät klischigt. ^^ Näe men vi drog på netto. Hade ju sett i deras reklamblad
(joo, jag läser sådant nu!) att de hade fan gurka för 10kr/kg. Inte nådigt.
.
Såå, jag skulle ha gurka och mjölk. (till gröt måste man ha mjölk, ett måste.)
Men vad tror ni, min vagn var full när jag kom ut! Alltså ALLT var så billigt.
Like bra att shoppa liksom. Så nu har jag storshoppat, Grymt. Näe seriöst,
man måste ju ha mat. Och köper jag det nu eller om jag köper det imorgon
spelar ju ingen roll. Lika bra att göra bort det, heeelst när man fick fint sällskap.
Hatar att handla själv! + Att det då tar en sån satans tid för mig. Nu hade jag
ju någon som drev på så jag inte kunde vela så hemskt. ^^ Det gillas!
.
Näe så det var asanice, TILLS jag stod i kassan och verkligen förstod att jag
ska ju förtusan CYKLA hem med allt det dära! Fatta, cykla. Alltså jag hade ju
handlat TUNGA saker ju. Nästan så jag funderade på att bära tillbaka en del,
men det gjorde jag inte. OCH jag är för snål för att kosta på mig två påsar,
(det rymdes juuh) så förstår ni utgången? Jo, grym ojämnvikt på styret. Haha!
Det var bara att spjärna imot och hoppas på att handtagen på påsen INTE
skulle gå sönder. De höll hela vägen hem som tur var. Happy-face. Men det
var kämpigt. ;)
.
Näe mjölk, mjöl och ris är fan tunga saker. + 2kg morötter. Alltså fatta 10kr,
jag kan ju bli vegetarian den här veckan för det priset ju. ^^
.
OCH slutklämmen, kalaset kostade bara 97kr! Och jag har hur mycket mat
som helst! FÖRSTÅ. Grymma priser. NI ska få se mitt kvitto!
.
Sens när får man ett halvt kilo gurka för 4.50kr?! ^^
.
Grymt nöjd alltså. Och ketchup för 8.50kr. Undrar hur den smakar, få
testa imorgon. Daah! Näe sen piffa jag upp med en krydda som ni ser,
tänkte jag måste ju ha något, blev en kött och grillkrydda. Skulle kanske
ha tagit vitpeppar eller något mer användbart vid närmare åtanke men
men.. Det kula.. Den smakar exakt som nudel-kryddan! EXAKT. Så nu
kan jag göra nudel-soppa av makaroner. Hehe, yeeeaj!
.
.
Avslutar med en nytagen bild på mig så mor kan se att det inte lider
någon nöd på mej och att jag äter som jag ska! ;)
.
Dock så behöver jag klippa mej, grymt slitet ju! Syntes lite för väl på fotot.
.
Jaa just, en sista. Pratade med bästaste jennie ikväll! :D Fan blev säkert
1½h och vi som båda lider att telefon-skräck typ. Men det gillas!
Så jennie, det va kul och prata me dej! MEN fy va ont i örat jag hade
efteråt, må börja använda headsetet lite mer flitigt!
.
Jaa, en TILL sista. Var även på möte för Hejkalmar idag igen, och nu börjar
allvaret på riktigt. ;) Eller kanske snart. Ska ta och researcha lite roliga
kommande evenemang här i kalmar så man kan få lite inspiration till
vad man ska/kan skriva om. Nichlas hade ju annars lite roliga idéer. Haha!
Kanske inte helt igenomförbara men grymt udda. Haha! Ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0