Alla böcker klara?!

Joo, titta nu har jag läst all kurslitteratur. OMG! Satt och plöjde igenom det
sista sidorna i Nyhetsfabriken nu i eftermiddags på bibblan. Dock så är jag
ganska säker på att jag inte minns ett skit från massmedier. ILLA. Läsa om
kanske? Aa, 4 dagar till tentan. FY VA SKÖNT DET SKA BLI på fredag kl.12
då det är gjort, helst om det känns som att det gick bra också då förståss.
Annars så känns det ju inte såå härligt att festa till det på tenta-festen. Haha! ;)
.
Näe sen fick jag två trevliga samtal idag. Det gillas. Dock så var nog det ena
mer intressant en det andra och jag hoppas att det utvecklar sig! Gud, det
om något skulle vara stööört-nice!
.
Japp, och nu. IDOL KVALET FFS. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0