Den där HARRY.

Awesome! Ha vare en grymt NICE helg alltså! Ojojoj.
Heeeelt amazing. Det har ätits tacos med underbara tjejer och
tenta-festats x2. Jag har åkt taxi för mindre än vad nattbuss kostar
och dansat på Allstars dansgolv med sköna journalister. Jag har smakat
tiquila för första (OCH SISTA) gången i mitt liv och jag har druckit oboy
vid 04.30-snåret. Det är fan då som den smakar som bäst, helst om man
kombinerar den med grymt sällskap. Jag har tagit tillvara på nätterna
och inte gått och lagt mig förrän halv 6 både på fredag och lördagkväll
(kväll?!) MEN ändå har helgen bara blåst förbi. Tro fan ingen helg har 
känt sååå otroligt ofantligt kort som denna, EVER! :P
.
Lite sköna bilder på det!
.

.

.

.

.

.
Jag har även träffat min överman, den legendariska Harry. OMG.
Såå otroligt söt! Harry är chihuahua och chokladbrun. Ojojoj, mitt hjärta
smälte verkligen. Men ingen fara Nikki, du är bäst! Sweetie! Lovar! <3 
.
Hehe, näe det har helt enkelt vare en grym helg med många nya härliga
ansikten att lägga på minnet. Idag har jag och Sarah gått på stan och jag
har inköpt en tubhalsduk på HM så nu får vintern komma, OM DEN MÅSTE.
Fy för vinter alltså. Den gillas INTE! Men halsduken därimot, den gillas! :D
Myyyysigt!
.

Fin vaaa? Alltså halsduken. Daah! ;)
.
Och jaaa till sist en skön bild från Sidsjön när jag och syrran gick runt
där igår. ^^ Tillåt mig att presentera: Foto a la Frida. Haha! Men det
är seriöst, jag diggar fågeln som lyfter och flyger iväg. Checka in han!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0