Typiskt Frida.

Yeaj, ni minns igår då jag sa att jag skulle handla mjölk och hårspray
idag istället. Aha, ni är med? Jaa precis.. Va på ICA nu på morgon för
att fixa hem prylarna. Perfect så far. Sen då.. Joo, när Frida står där
i affären kommer hon på att hon lika gärna kan handla makaroner
och havregryn och sådana saker som kommer ta slut inom en snar
framtid. Lika bra att handla liksom.. MEN grejen.. (Vad är grejen?)..
Grejen var att när hon sen stod i kassan och HADE betalat och var
på väg ut.. DÅ kommer hon på att hon inte alls shoppat det hon gick
dit för..
.
VARS FAN VAR HÅRSPRAYEN?
.
Och då vare fan för pinsamt att gå in igen.. Det stavas VÄRDELÖST!
.
Såå, jag är fortfarande hårsprayslös OCH det fula är att jag verkligen
behöver den tills ikväll. Halloween UTAN hårspray fungerar inte.
Nu få jag fan ta den dyra inne i stan på hemköp ändå för till Nacksta
går jag INTE igen! Inte idag iallafall.
.
Well well, Nu ska jag snart möta upp syster yster för en sväng på stan
för att bygga på hennes halloweendräkt. Bli nice! Nära till hårsprayen
på hemköp blir det också. DAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0